nuffnang

the | person | behind | the | dream |chaser

My photo
a daughter who loves her parents and family so much. a friend who treasures friendship more than her relationship with a guy. a student who has always tried her best and gave it all out in whatever she is doing. a loner who is still searching for her eternal love that she believes can bring her together to jannah. last but not least...a humble servant who heart belongs to Allah swt. and my name is Farhana Latiff.

disable right click

moving title

button follow and dashboard


July 28, 2012

Strong Heart



Strong heart! kuatkan hati, kuatkan semangat! yeahh! maaf ye, kali ni aku bukan nak express masalah hati, cinta, exam dan sebagainya seperti yang aku selalu bebel kat sini. bukan juga ada masalah jiwa yang memancitkan otak sehingga terbit rasa nak bunuh diri sebab asyik jumpa jalan mati. tapi entry kali ni pasal satu talk show Korea iaitu Strong Heart. alaaa, talk show yang broadcast dekat stesen SBS tu. siapa taktau sila google sekarang. takpun kalau ada Astro beyond kat rumah tu sila ringankan tangan dan tekan channel 393. tingg!


yang kiri ni Kang Hodong, yang kanan ni Lee Seunggi. aku tak kering gusi tengok Strong Heart sebab diorang. diorang the best!


petang tadi disebabkan dah takdak satu games pun yang dipertandingkan kat Olympic berjaya tarik perhatian aku untuk ditonton lalu jari aku dengan ringannya klik channel One HD. masa aku klik tengah commercial breaks. aku pun tekan la button info sebab nak tau cite ape yang tengah dok main masa tu. pastu keluar nama Strong Heart punya siaran ulangan. aku pun apa lagi, melekat terus laa kat depan tv. kemain semangat nak tengok talk show ni sebab dah banyak episod missed gara-gara final exams plus apartment sewa aku kat Melaka takdak tv apetah lagi Astro, jangan mimpi! bila cerita tu dah start, alih-alih aku tengok dah tukar MC! hah terkejut lagi! tau tak siapa MC baru Strong Heart? 


buat muka pun aku boleh cair tau x? melting! 


Lee Dongwook weh, diulangi ada Lee Dongwook! aku dah la minat gila kat mamat ni, ops! hihihi~ mula-mula cam taknak percaya je. aku ingat Astro ada technical problem sampai salah tulis info talk show lain bagi nama Strong Heart. siap tekan button info dua tiga kali lagi! padahal mana ada. memang betul pun cuma aku je yang dah lama tak update dengan talk show ni. sebenarnya, sebelum ni MC dia Lee Seunggi dengan Kang Hodong. tapi lepas Hodong kena pergi military service, tinggal la Seunggi host talk show ni sengsorang. and apparently, Seunggi pun dah quit dari talk show ni sebab dia nak fokus dalam bidang nyanyian. so at the end, Strong Heart got Lee Dongwook and Shin Dongyeop as it's new MCs.


buat peace je pun aku cair jugak! drooling eyes! (^^,)


lepas ni memang tak miss lah nak tengok Strong Heart dah! semuanya sebab ada Lee Dongwook!
saranghae oppa! <3

psst! erkkhhhh? ini bukan aku yang sebenar. hohoho =D






p/s : siapa suka tengok Strong Heart macam aku jugak? sila like! =)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...