nuffnang

the | person | behind | the | dream |chaser

My photo
a daughter who loves her parents and family so much. a friend who treasures friendship more than her relationship with a guy. a student who has always tried her best and gave it all out in whatever she is doing. a loner who is still searching for her eternal love that she believes can bring her together to jannah. last but not least...a humble servant who heart belongs to Allah swt. and my name is Farhana Latiff.

disable right click

moving title

button follow and dashboard


February 27, 2012

HER's day out with the girlsss!

Assalamualaikum wbt =)


hye silent readers semua! sihat-sihat belaka tak anda harini? kalau sihat alhamdulillah, tapi kalau dah rasa tak sihat ala-ala nak demam panas, pergi la rajin-rajinkan diri menelan ubat yang pahit bak peria tu, hehe~ okay entri ni sepatutnya ditulis dari semalam lagi. tapi apakan daya? masa tak mengizinkan sebab terlalu banyak benda aku nak buat dalam satu hari! maklumlah nama pun anak dara kan.....sighsss~ kalau tak mengemas rumah mesti lah kena masak, kalau tak masak mestilah kena sental baju yang bertimbun macam guni beras (adik beradik ramai mehh), kalau tak menyental baju kena melipat tak pun sidai baju pulak. eh macam-macam lagi laa, malas aku nak mention, korang pikirlah sendiri yea? dan kesudahannya aku tidur melepek kat atas katil lebih awal dari biasa, dan last-last blog ni dibiarkan sekali lagi terkubur macam kapal Titanic yang tersadai kat dalam dasar lautan Atlantik...kesiannn. okay tipu je, aku langsung takde perasan kesian tu, hahahaha (dah mula gelak tak ingat dunia dah!)


okay back to the main point. last saturday, i'd went to Mid Valley Megamall and had a wholeday fun time hangout with bella and yana. Mid for short has been the usual place where we used to hangout together. aku malas nak pergi Times Square sebab kena tukar train bagai and KLCC pulak baru je recently ni pergi sana. so we've decided to meet up at Mid. yaya and una were supposedly to join us too, but yaya had to cancel it by last minute plan as her "mamat" can't keep her accompany from Uniten because he got some PA works to do. while una had to help her aunt to held a feast at her house as they will go for an umrah, if i'm not mistaken...in anytime soon or maybe earlier.


Most of the outfits belongs to Mom...what a vintage outwear i had today! winkwink!


so that day activities were filled up just by the three of us. tapi tak kalah gosip jugak anak-anak dara pingitan ni walaupun bertiga! ehemmm2, dah lama tak jumpa kan... mesti lah pung pang pung pang kuat satu dunia! hohohohoho (dia buat lagi gelak tak ingat diri tuuu! ishhh3!) guess what have we done during all day long at that place??? jengjengjeng!


1. i went straight to Starbucks to redeem my free grande size Frappuccino (dah lama nak redeem tapi takde masa) while Bella changed her coupon at Coffee Bean. the best part, Bella beli satu je ice blended the dapat free satu, terbaik! then we had meals at Carl's Jr. since it's already noon by the time we arrived there. 




2. we meet up with The Lorax while loafing in front of the long queue of the movie's ticket counter.





Terima kasih kat abang yang bawak Lorax ni sebab tolong snap gambar kitorang. actually aku nak suruh dia tangkap gambar menegak, tapi takpelah sebab tengok ramai lagi orang queue kat belakang, terus tak jadi. cam tak sampai hati lak nak demand macam artis meletupss terhangat di pasaran! lagipun tengok dia dah penat sorang-sorang, lagi la aku jadi tak sampai hati nak suruh itu ini. oh yaa! aku teringat satu kejadian lepas tangkap gambar dengan The Lorax ni. yana tetiba bersuara, bunyi lebih kurang cenggini laa...

yana : Eh Lorax ni comel la! macam Garfield! tapi dia menatang ape dohh?
aku : Entah! aku pun taktauu. tak pernah dengar gak, bila kartun ni wujud weh?
bella : Aku pun taktau gak...(buat muka seposen kali doplohpat juta)

kesudahannya, we end up laughing our ass off thinking about who is The Lorax. haaa tulah yang dikatakan gila glamour tak hengat dunia. tapi kitorang tak eh? ecehhh, backup diri sendiri. tapi memang betul ape? Lorax ni comel dohh cam Garfield, so dari tak dapat snap gambar dengan Garfield, dengan Lorax pun ok what? at least aku ada jugak snap gambar dengan haiwan cute ni, kau ada? hohohohohohoho (gelak bangga yang memang buat orang rasa nak bagi penampar sedas dua!)


3. shop myself a new pair of sneakers and a bag! worthy stuff after all, nak guna untuk pergi kelas. ecececehh, bakar semangat la konon nak gi kelas? what a typooo! (=_=') 




as for me, Mid Valley has been one of my favourite spot to shop almost anything! why? because i can simply find what i want under one rooftop! senang kan? lagipun aku ni malas nak berjalan plus cerewetnya bila nak beli barang, Ya Allah! hanya Dia saje la yang tahu betapa cerewet mewetnye aku dalam memilih barang yang aku nak beli, bukan apa...takut tak berbaloi! hihihi~ opss, tergedik sebentar bersama Kit Kat! errr, apa kes Kit Kat dengan aku gedik ni? ahhh, lantak la...


4. loafing inside the wedding expo dekat exhibition hall tepi kedai sport Nike. aku yang gatal nak masuk sebab nak sgt tengok wedding dress cantik-cantik dalam tu. macam la dah ade calon sgt? hahaha, dapat tengok pun jadi lah kan, peace! then then aku dapat belon free! macam budak2 dah perangai =)




okay last but not least, saje je aku nak letak jugak gambar ni! sharing is caring! hahaha~






this is the three of us! saya yang paling tinggi sebab saya berdiri dekat tangga eskalator paling belakang sekali, and and and saya pakai heels 5 inci! bijak kan? kan? kan?  hihihi~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...