nuffnang

the | person | behind | the | dream |chaser

My photo
a daughter who loves her parents and family so much. a friend who treasures friendship more than her relationship with a guy. a student who has always tried her best and gave it all out in whatever she is doing. a loner who is still searching for her eternal love that she believes can bring her together to jannah. last but not least...a humble servant who heart belongs to Allah swt. and my name is Farhana Latiff.

disable right click

moving title

button follow and dashboard


February 3, 2012

My biggest wish this year has been granted!

Assalamualaikum :)


Akhirnya hajat aku untuk memiliki iPod Touch 4G tercapai! aku baru beli tadi kat kedai Machines, KLCC. angah yang temankan, thankyouuuuu angah!


Sebenarnya lama gila dah laaa aku simpan azam nak beli ni habaq kat hang, sebelum masuk belajar degree kot. hah? kira cepat! berapa lama tu? enam bulan...hangpa memang pandai meneka. tepuk amai-amai sikit. walaupun aku beli pakai duit sendiri, tak macam orang lain yang boleh dapat free2 hadiah mak bapak depa bagi tapi aku rasa sangat puas! ( sedikit jealous disitu, pheww~ )




Aku pun taktau kenapa aku interested sangat dengan iPod Touch 4G ni. maybe sebab dia punya camera apps, games kot yang menarik perhatian aku. yelaa, aku kan queen control....eh, tersalah taip??? queen snap gambar gila tak ingat dunia, hahahaha. lagipun kalau snap guna iPod touch, gambar dia sharp, i loikee!


Yeahaa! yabedaaabeduuu! terkinja-kinja kalah peninju! Eeh??? apa aku merapu ni...sighss~ ( malu sebentar )


Anyway, aku nak share a few pictures yang aku berjaya snap dengan berseninye ( aah, berseni la sangat, perasan habis minah ni, puihhh! ) masa baru-baru beli haritu. let's have a look!









ahaks! ahaks! kenapa aku letak gambar makanan? jawapan simple. sebab aku suka makan! nyumnyum! Kbye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...