nuffnang

the | person | behind | the | dream |chaser

My photo
a daughter who loves her parents and family so much. a friend who treasures friendship more than her relationship with a guy. a student who has always tried her best and gave it all out in whatever she is doing. a loner who is still searching for her eternal love that she believes can bring her together to jannah. last but not least...a humble servant who heart belongs to Allah swt. and my name is Farhana Latiff.

disable right click

moving title

button follow and dashboard


March 2, 2012

Esok duit PTPTN masuk, yeay!



assalamulaikum kawan-kawan! aku ada berita gembira nak bagitau ni! hah, cuba teka sat pasal ape tu? tu...tu...cuba tengok logo apa yang ada kat atas tu? mesti semua tau kan....tu logo PTPTN! tu dia hangpa semua memang bijak sungguh! okay berita baiknya adalah duit PTPTN akan masuk pada 3 Mac 2012...bila tu? bila lagi? esok laaa weh!


Yess, aku seronok bukan sebab apa...bila dapat tau duit PTPTN akan masuk esok, aku rasa lega la sikit. bukan apa, aku segan nak minta kat Ayah duit untuk bayar yuran, maklum jela dah nak start sem baru kan. pastu nanti nak kena beli buku lagi, duit kelab lagi dan blaa blaa blaa. kalau duit tu boleh turun dari langit macam air hujan, dah lama aku doa banyak-banyak kat Allah mintak bagi hujan turun hari-hari. lepas tu boleh la aku kutip duit tu semua buat pi bayar yuran ke beli buku ke belanja adik aku makan Kepsi ke pi karaoke sat ke? (opppss, bab karaoke tu aku tarik balik! heee~) tapi memang harapan saja la nak tunggu duit jatuh lagu hujan dari langit ni kan. kalau jadi lagu tu confirm takde orang tau apa tu erti susah senang nak cari rezeki, lagi-lagi yang halal....kan? kan? kan?


jadi kepada students2 UiTM yang tengah pening lalat, kusut lagikan serabai otak dengan masalah kewangan, anda semua tak perlu laaa nak risau-risau lagi. dah boleh tarik nafas lega la lepas ni yea? sila rujuk jadual kat bawah ni, yang students UiTM punya aku dah tolong highlightkan dgn warna merah, teheeee~










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...